Gazeta.pl  | metrocafe.pl  | Poczta  | Forum  | Blogi  | Wyborcza.pl  
Pogoda  | Randki  | Gry

woda

utworzony: 2010-08-31 09:48
Autor Treść

bajuniu12345

utworzony: 2010-08-31 09:48
dlaczego moj pies boi sie wejsc do wody

ana

utworzony: 2010-08-31 10:43
A adoptowałaś psa czy masz go od szczeniaczka ba gdy go adoptowałaś mógł miec jakieś przykre wsponnienie a przecież dużo psów nielubi kąpieli. A tak wogóle to w jakich okolicznościach on sie boi wejsc do wody?

Himena007

utworzony: 2010-08-31 11:37
Pies który od szczeniaka nie miał kontaktu z wodą może jej się bac

Himena007

utworzony: 2010-08-31 11:39
Albo może poprostu nie lubić wody, niektórzy ludzie np. też nie lubią pływać

utworzony: 2010-08-31 11:46
każdy pies czegoś się boi. Jeśli nie był przyzwyczajany do wody, to nic dziwnego że boi się do niej wejść.

nienieninka

utworzony: 2010-08-31 12:31
no właśnie mój np. boi się szczotki ;P

Myszaa

utworzony: 2010-08-31 18:56
mój Junior tak samo, kiedyś lubił kąpiele ale gdy wytaplał się w błocie potraktowałam go zimną kąpielą wodą  z węża ogrodowego i nawet za zadawką boi się wejść do rzeki i Kaja zawsze ratuje gumowego kurczaka ;)

Kropka10

utworzony: 2010-08-31 19:38
Mój psiak ma 3 miesiące ale jak chce go już przyzwyczajać do wody, a chcę;) to nalewam ciepłej wody do miski ale na samo dno tak żeby tylko łapy zamoczył i jak wracamy ze spaceru, a na dworze jest moro i błotnisto to czasem wstawiam go do wody tylko łapkami, a w zasadzie sam wszkakuje i w ten sposób się przyzwyczaja:) Szczeniaki są małe i wszytkiego ciekawe, wszędzie wejdą i wszytko zjedzą dlateo tak łatwo go wszytkiego nauczyc i do wszytkiego przyzwyczaić:)

Adaa

utworzony: 2010-09-01 12:50
Lucky od szczeniaka miał myte łapiki po powrocie ze spaceru, m.in. dlatego też żeby przyzwyczaić go do wody ale nadal się boi :(

figo martyna

utworzony: 2010-09-01 14:37
zgadzam sie z  ana  jezeli pies niechce wejsc do wody i jest adoptowany to ma niemile wspomnienia z woda musisz go powoli przyzwyczajac np .posadz go w wanie lub w brodziku czy misce i nalej naprawde malutko wody za kazdym razem dolewaj troche wiecej i rub cos co dla niego mile kiedy juz siedzi w wodzie przyzwyczaji sie jezeli za kazdym razem bedziez go np glaskac bedzie to kojazyl z dobrymi wspomnieniami

Nata & Cody. xd

utworzony: 2010-09-01 21:29
każdy pies ma inny charakter . niektóre boją się kotów , niektóre obcych ludzi , a niektóre wody :)

Justyska

utworzony: 2010-09-02 07:42
Bo poprostu nie lubi

bea13p

utworzony: 2010-09-02 17:09
nasz tez nie lubi wody

Radek

utworzony: 2010-09-04 08:15
Mój pies lubi sobie czasami pobrodzic w wodzie

Radek

utworzony: 2010-09-04 08:15
ale nigdy nie pływa

Radek

utworzony: 2010-09-04 08:17
Chociaż jak był mniejszy to wchodził do wody

blue_elka

utworzony: 2010-09-07 19:44
mój szczeniak lubi wodę ( zwłaszcza taplać się w misce z wodą )  ale nie przepada za deszczem :-) Każdy zwierzak jak i człowiek ma swoje upodobania

Aris i Hania

utworzony: 2010-09-09 17:03
to prawda nie kazdy lubi wode, i pies moze miec tak samo :) mojego uczyłam od małego, ale poprzedni moj piesek bał sie wody jak kot :D

yetka

utworzony: 2010-10-23 22:05
niektóre psy sie poprostu boja wody

diabelicoowaa

utworzony: 2010-12-03 22:04
A skąd go masz ? Jeśli ze schroniska to może kiedyś miał jakieś straszne przeżycia związane z wodą ???