Gazeta.pl  | metrocafe.pl  | Poczta  | Forum  | Blogi  | Wyborcza.pl  
Pogoda  | Randki  | Gry

Problem z psem !!!

utworzony: 2010-07-11 09:32
Autor Treść

nati98

utworzony: 2010-07-11 09:32
Jeżeli macie jakiś problem z psem to chętnie wam pomogę. Czytałam dużo ksążek o wychowaniu, bardzo dobrze znam się też na rasach, mogę pomóc w wyborze psa. I wiem że był już taki tema ale jego założycielka przestała się nim interesować a ja jestem na tym portalu codziennie i bardzo chętnie wam pomogę.

Tores

utworzony: 2010-07-11 16:16
ja również chętnie pomogę... jestem inżynierem zootechniki, jesli chodzi o utrzymanie i zywienie zwierzat, a takze behawioryzm psów;) pozdrawiam

Kote

utworzony: 2010-07-12 11:16
myślę, że każdy chętnie pomoże i podzieli się swoim doświadczeniem

patrycja

utworzony: 2010-07-14 23:46
pomozcie! jak oduczyc psa zeby nie wital mnie tak radosnie po powrocie do domu, tzn.nie drapal, nie gryzl i nie niszczyl ubran:D?

Lazanija

utworzony: 2010-07-16 15:05
mam ten sam problem co patrycja, poproszę o odpowiedź :)

AnkA

utworzony: 2010-07-18 16:50
pomocy! moje psy kopią okropne dziury na ogródku! niszczą trawę i drzewka! co zrobić żeby przestały kopać?

A N K A

utworzony: 2010-07-19 11:42
A ile masz tego psa. ?
I czy jest on młody ?

Victoria

utworzony: 2010-07-24 18:43
Kiedy pies skacze najlepiej odwrócić się i stanowczo powiedzieć "nie"!

tango

utworzony: 2010-07-26 11:37
Witam,
skoro tyle osób chce pomóc, więc opiszę swój problem :)
Mam dwa owczarki niemieckie 3 miesi

tango

utworzony: 2010-07-26 11:44